Dakwerken

Filibeer
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Dakwerken

#1 , 05 jul 2017 20:19

Een vraag over een aannemer dakwerken éérste aannemer kan werken niet verder zetten wegens gezondheidsproblemen maar er zijn wel fouten gebeurd door de aannemer tijdens de werken tweede aannemer neemt de werken over en is op de hoogte van de zichtbare gebreken maar gaat toch verder op de werken van de vorige aannemer word de tweede aannemer dan ook niet verantwoordelijk gesteld voor de fouten van de éérste aannemer nu zeker hij weet had van de zichtbare gebreken

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Avbogae
Berichten: 174
Juridisch actief: Nee

#2 , 05 jul 2017 20:28

Misschien moet je eens proberen om leestekens te gebruiken in je tekst?

Bart Vissers
Berichten: 1564
Juridisch actief: Nee

#3 , 06 jul 2017 00:52

Heb jij een overeenkomst met de tweede aannemer?
Indien ja: dan moet je beiden in gebreke stellen.
Indien neen: dan kan je enkel de eerste aannemer in gebreke stellen (co-existentieleer).
Ik heb absoluut geen probleem met foute antwoorden. Ik maak ze ook. Dat is een leerproces.
Wat me wel stoort zijn zij die eigenlijk wel beseffen dat ze fout zaten, maar stijfkoppig volhouden zonder een juridische onderbouw te geven.

Reclame

mava105
Berichten: 22254
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#4 , 06 jul 2017 08:55

Welke zichtbare gebreken? Wie heeft die vastgesteld? Zijn ze te gevaarlijk om er verder op te bouwen? Heb je die door een onafhankelijk expert laten vaststellen?

Terug naar “Aanneming”