De samenwerking met onze aannemer verliep goed tot op het einde puntje bij paaltje kwam. Bleek dat er schandalig veel aangerekend werd voor meerwerken, een opsomming:
1100 euro voor het metsen van een deuropening in onze gang (dit was echt maar 1 steentje langs beide zijden).
700 euro voor het uitbreken van een raam (ik had nochtans aangegeven dit zelf te doen)
2500 euro voor twee dagen met een bobcatje te komen rijden bij uitgraven van de tuin.
Alsof wij ons nog niet genoeg in het zak gezet voelden, kwamen wij nu weer voor een onaangename verrassing. Bij het doorsturen van de factuur van ramen en deuren, bleek dat hij er even nog wat extra's had bijgelapt. De factuur van de ramen en deuren bedroeg 6000 euro, hij lapt er duizend euro bij met zaken die hij extra uitvindt (en die wel reeds in offerte van 6000 euro ingecalculeerd waren).
Hebben jullie soms enig advies of wij deze zaken op een of andere manier kunnen aanvechten? Als mr de aannemer pocht dat elk persoon van het gezin de nieuwe playstation 4 heeft, heb ik liever niet dat ik deze dien te sponsoren

Ik heb ook zwaar moeten bijbetalen omdat er een betonplaat op terras gegoten is. Dit blijkt echter een professionele fout. kan ik dit bedrag terugeisen alsook de verwijdering van de plaat op zijn kosten?
Alvast bedankt voor jullie advies!