Beste,
Sinds Mei zijn we in contact met een kelder aannemer. Via mail en telefonisch contact werd ons beloofd dat de werken kunnen plaatsvinden begin September.
Ondertussen zijn we Oktober en hebben ze nog geen actie ondernomen, ondanks onze dagelijks telefoons naar hun.
27 september kregen we deze mail van hun:
Beste,
De werken zullen pas kunnen opgestart worden 10 of 11 oktober.
Onze excuses voor de vertraging . ik verwittig u nog 2 dagen op voorhand
Onze mail:
Wij hebben de voorbije 3 - 4 weken verschillende keren gebeld om jullie op de hoogte te houden van de werken. Telkens werd ons beloofd dat wij in de planning opgenomen waren en er gestart zou worden van zodra de grond droog is. De grond staat droog sinds gisteren. Opnieuw 2 weken wachten vind ik echt onaanvaardbaar! Dit was niet de afspraak! De pompen staan er reeds 2 weken; dit zou betekenen dat ze nog eens 2 weken moeten blijven staan!?
Wij hebben niet enkel met jullie maar ook met onze aannemer, architect en anderen afspraken qua planning gemaakt, iedereen heeft zich hierop afgestemd. Ik zou er ten zeerste willen op aandringen de werken begin volgende week te starten, zoals door jullie werd beloofd.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maar zelf die afspraak komen ze niet na. Ondertussen zeggen ze dat het 19 Oktober zal worden, maar wie gelooft dat nog ...
Ondertussen hebben we pompen staan om de grond droog te houden, deze pompen zijn van een ander bedrijf en worden ons per dag aangerekend.
Kunnen we hier stappen tegen ondernemen?
Zoals gezegd hebben we dit niet op contact staan enkel via mail.
Alvast bedankt