Aannemer wil mij geen detailfactuur of attest geven voor mijn premie-aanvraag.

Gyzzmo
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Aannemer wil mij geen detailfactuur of attest geven voor mijn premie-aanvraag.

#1 , 01 sep 2016 00:19

De werken (dakisolatie) zijn eind mei uitgevoerd, maar er waren wat problemen die uiteindelijk voor het merendeel zijn opgelost. De aannemer wou de extra materialen aanrekenen die hij had gebruikt om wat problemen op te lossen die niet door hem waren veroorzaakt. Omdat hij andere problemen wél had veroorzaakt, heeft mijn echtgenoot geweigerd een meerprijs te betalen als conditie om de oplevering te aanvaarden. De eindfactuur is dan opgesteld zonder meerprijs en betaald, maar bij aanvraag van de premie blijken een aantal details te ontbreken (zoals type en merk isolatie). De aannemer reageert niet meer op onze mails en telefoons om een factuur met meer detail te bekomen, en wil de REG-premieaanvraag die we opstuurden niet ondertekenen, noch de 'bijlage bij de factuur, in toepassing van artikel 63 11 KB/WIB 92...'. Hij zegt 'reeds genoeg tijd en geld aan ons verloren te zijn om er zich mee bezig te houden'.
Kunnen we iets doen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Juridisch actief: Nee

#2 , 01 sep 2016 05:25

Als deze aannemer het been stijf houd zoals je echtgenoot het been stijf gehouden heeft kan het een tijdje duren, maar uiteindelijk zal hij het toch moeten tekenen.
om te beginnen aangetekend hem in gebreke stellen.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Aanneming”