aannemer kan geen facturen voorleggen nutsvoorzieningen

scalleke
Topic Starter
Berichten: 1

aannemer kan geen facturen voorleggen nutsvoorzieningen

#1 , 30 jul 2007 13:49

Lieve mensen,

2 jaar gelden heb ik een nieuwbouwappartement gekocht op plan (sleutel op de deur). Ik heb altijd de facturen correct betaald op de data die voorzien was (betaling per schijf). De nutsvoorzieningen (die niet inbegrepen zijn in het appartement, staat duidelijk vermeld in het lastenboek) heb ik tot op heden nog niet betaald (het is te zeggen, enkel datgene waar ik de stavingsstukken van gekregen heb wel), de rest dus niet, aangezien de aannemer mij van de resterende posten geen facturen kan voorleggen. Ben al reeds naar een advocaat geweest om mij in te lichten en die zegt ook dat hij daar geen winst op mag maken en dat hij facturen moet voorleggen. De aannemer zegt dat hij dit niet hoeft te doen, dat dit nergens in de wet staat. Heb hem daarvoor ondertussen een aangetekende brief gestuurd. De aannemer heeft mij een brief teruggestuurd, waarin hij vermeld dat hij dit niet hoeft te doen, dat hij daar winst moet op maken om zijn belastingen te kunnen betalen!! Heb hem ook in gebreke gesteld omdat ik met een lekkage en schimmel zit in de woonkamer. Daar gaat hij niet op in, en doet of zijn neus bloed!
Ben dus ten einde raad en weet niet meer wat ik moet aanvangen. Kan iemand mij vertellen wat ik moet ondernemen om deze problemen op te lossen. Alvast bedankt op voorhand.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding