Klant gaat aan mijn werk prutsen ,wat nu ?

Marco333
Topic Starter

Klant gaat aan mijn werk prutsen ,wat nu ?

#1 , 29 jan 2014 20:50

Ik heb bij een klant een vloer geplaatst in een badkamer op hout met Kerdimaten eronder voor de waterdichting en de klant zegt dat hij vocht ruikt en heeft een tegel uitgebroken en heeft nog al wat dingen uitgevoerd zonder mij hiervoor te contacteren. Hij heeft me wel gecontacteerd voor een ander probleempje maar dat ben ik toen direct gaan oplossen, maar van dit heeft hij niks gezegd. Wat ben ik nu best dat ik doe, want waarschijnlijk als hij daar een tegel uitbreekt is die waterdichting kapot en dan krijg je inderdaad lekken. Wat doe ik nu best ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Sirkii

#2 , 29 jan 2014 21:19

Aan klant aangetekende brief sturen (met kopie per gewone post) waarin je de geconstateerde uitgevoerde dingen beschrijft en aangeeft dat daardoor mogelijks de waterdichtheid van de kerdimatten beschadigd is waardoor je niet meer aansprakelijk kan gesteld worden voor eventuele lekken. Wacht hiermee wel tot de factuur betaald is ;-)

Marco333
Topic Starter

#3 , 29 jan 2014 21:38

Alles is al betaald, daar is geen probleem, ik zou enkel moeten weten als ik er naartoe ga en ik zie dat er aan de vloer gekapt is of geprutst, kan ik dan zeggen van "Sorry maar ik ga ik verder afblijven, want ik weet niet wat hier gebeurt is"? Als hij die waterdichting geraakt heeft staan we verder van huis, snap je.

Reclame

Terug naar “Aanneming”