foutief geplaatste afvoerbuizen in gegoten dek

[Tim]
Topic Starter
Berichten: 6

foutief geplaatste afvoerbuizen in gegoten dek

#1 , 18 jul 2013 08:09

goede morgen

wij zijn aan de hand van een 'sleutel op de deur' een halfopen pastoriewoning aan het laten zetten te Diepenbeek.
Het dek was gegoten door een andere onderaannemer dan diegene die nu de ruwbouw aan het plaatsen is.

nu blijkt dat verschillende afvoerbuizen niet correct voorzien zijn en 1 afvoer van toilet helemaal NIET voorzien is.

ik heb al meerdere malen de melding gemaakt aan aannemer om dit in orde te brengen en ze vertelden mij daar dat ze dit achteraf gaan laten bijboren!

Ik wil er zeker van zijn dat dit allemaal in orde gaat komen maar krijg precies niet het gevoel van de aannemer dat hier meteen actie in ondernomen wordt.

iemand tips wat hiermee te doen

alvast bedankt
Tim

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Kali
Berichten: 764

#2 , 18 jul 2013 09:59

Zorgen dat dit genoteerd wordt in een werfverslag van de architect zodat blijkt dat dit moet gebeuren of rechtgezet worden.

[Tim]
Topic Starter
Berichten: 6

#3 , 18 jul 2013 11:21

Zorgen dat dit genoteerd wordt in een werfverslag van de architect zodat blijkt dat dit moet gebeuren of rechtgezet worden.
hartelijk dank voor de reactie! Bij het eerste werfverslag dat er is opgemaakt , is dit genoteerd! Ik blijf er echter op hameren om dit zo snel mogelijk in orde te brengen want ruwbouw staat ondertussen al bijna tot 2e verdieping. het bijboren is nu moeilijker en moeilijk.

al is dit het probleem van de aannemer. maar ik wil dat ik ook dat ik problemen met afloop van toilet ga krijgen na enige tijd...
Laatst gewijzigd door [Tim] op 18 jul 2013 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Reclame

Kali
Berichten: 764

#4 , 18 jul 2013 11:46

In elk werfverslag laten zetten...

Desnoods een aangetekend schrijven naar de SOD firma dat deze gaten niet geboord werden op het juiste ogenblik en u een voorbehoud voor eventuele schade maakt (problemen met de afloop).

Terug naar “Aanneming”