10 jaar proces

bmw
Topic Starter
Berichten: 4

10jaar proces

#1 , 05 jan 2006 18:49

wat kan ik nog doen
in september 1996 werd een huis gebouwd naast ons met gevolg wij kantelen 6cm naar de werken met gevolg scheuren barsten vensters gaan niet meer open enz;;; proces expert van tribunaal in 2004 win ik dit ,
tegepartijen gaan in beroep volgende zitting oktober 2007 geen plaats ik staan op de wachtlijst

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#2 , 06 jan 2006 19:40

wat kan ik nog doen
'Wachten'

bmw
Topic Starter
Berichten: 4

#3 , 06 jan 2006 20:21

kan dit verjaren??mijn bepleiter zegt van nee die madam is ondertussen al veel veranderd en ik ook na 8 jaar werd mijn de vraag gesteld was de ondernemer ter plaatse om 10 of 11 uur amail????? francis

Reclame

Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#4 , 06 jan 2006 20:44

Een dagvaarding voor het gerecht, stuit de verjaring.

Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#5 , 06 jan 2006 20:56

Elk vonnis van veroordeling doet een rechtvordering tot tenuitvoerlegging van de veroordeling ontstaan.Deze rechtsvordering,verjaart pas door verloop van dertig jaren te rekenen vanaf het vonnis,al gaat het om een veroordeling die is uitgesproken krachtens een schuldvordering waarop een kortere verjaring van toepassing is. (Cass. 21 februari 1985,R.W. 1985-86,p 1280).

bmw
Topic Starter
Berichten: 4

#6 , 06 jan 2006 22:36

bedankt maar zoals u antwoord heb ik al drie mappen van vol en daar begrijp ik geen fluit van,recht en wetten zijn niet gemaakt voor de gewone burger, en de verzekeringen die houden met ons de zot

Ratione Legis
Berichten: 76

#7 , 07 jan 2006 00:01

uw verhaal is echt enorm triest... voor dit soort toestanden moet werkelijk dringend een structurele oplossing worden gevonden.

Heeft u er ooit aan gedacht "de kracht van de media" eens te testen ?

Ik ben zeker dat een programma als "Koppen" op E?n of "Recht op Antwoord" op VTM daar zeker graag hun tanden eens zouden inzetten.

Concreet vraag ik me af: is uw huis werkelijk "onbewoonbaar" of "beperkt" uw ellende (aub, ik besef dat voorgaande woorden misschien kwetsend kunnen overkomen, ze zijn zeker zo niet bedoeld !) zich tot enkele ramen die momenteel niet meer open kunnen ?

Goede moed !

bmw
Topic Starter
Berichten: 4

#8 , 07 jan 2006 10:57

Ratione legis bedankt voor u antwoord het huis is niet ombewoonbaar maar tijdens de werken naast ons hebben wij gevreest dat het onze zou instorten wij sliepen beneden om een tussekomst van een of ander programma nee ik vind dat er ergere zaken in het leven zijn en na tien jaar leerd je er mee leven de kosten ja met dat geld zouden wij veel kunnen doen er word mij telkens gezegd het brengt 7% intrest op maar gaan wij dat geld nog zien??? het heefd ons jaren spaningen en angst gekost maar nu als ik een brief van het gerecht krijg dan doe ik die zelfs niet onmiddelijk open ik denk (da ze de pot op ;;;)
de faut zit bij de regering en wetten van in 1850
hopelijk niet te veel fauten ik ben franstalig groetjes francis
als ik op het nieuws zo iets als het onze zien denk ik amai die mensen

Gast

#9 , 22 jan 2006 17:16

Bij de tienjarige aansprakelijkheid moet het effectief gaan om een gebrek die de stabiliteit van het gebouw werkelijk aantast. Naast mijn studies , heeft een familielid van mij dit ook meegemaakt er waren scheuren in de muur de zaak verloren : ratio: de stevigheid van het gebouw kwam niet in gedrang. Ik ken natuurlijk niet de andere feiten maar ik vrees daarom een beetje voor uw zaak.

Terug naar “Aanneming”