Naleving contract

FatmanBert
Topic Starter
Berichten: 1

Naleving contract

#1 , 29 apr 2007 09:34

Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum, maar ik heb toch al een vraagje.

Wij zijn momenteel aan het bouwen met een bouwfirma. Wij hebben opgemerkt dat ze hun contract op verschillende punten niet naleven (opleverdata, voorzien van metselwerken en dergelijke). Ik heb thuis een eigen zaak en het is dus van het allergrootste belang dat we ons huis op tijd moeten kunnen betrekken. Dit is voorzien op 15 juli 2007.

Wij hebben de bouwfirma al via een aangetekend schrijven in gebreke gesteld. Maar wat kunnen wij meer doen om erop na te zien dat ze hun eigen contract beter zouden naleven? Wij dachten eraan op eventueel een gerechtsdeurwaarder aan te stellen. Is dit een goed idee?

Alvast bedankt voor jullie antwoord...

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Heye
Berichten: 468

#2 , 29 apr 2007 16:38

Hallo,

In de eerste plaats is het de architect die de werken moet opvolgen en al dan niet bijsturen waar nodig. Verder kan U uw ongenoegen uitten op werfvergaderingen, en bij de voorlopige oplevering.

Met vriendelijke groeten
Heye Andy

Reclame

Terug naar “Aanneming”