nieuwe opleveringsdatum ahv aangetekend schrijven

vibes
Topic Starter
Berichten: 2

nieuwe opleveringsdatum ahv aangetekend schrijven

#1 , 09 jul 2012 17:53

Ik heb een appartement gekocht waarbij de opleveringsdatum oorspronkelijk juni 2012 was.

In januari heb ik een aangetekend schrijven gekregen van de bouwfirma met de melding dat er een nieuwe opleveringsdatum werd vastgelegd op november 2012 omdat er vertragingen waren opgetreden voor het uitgraven van de fundering.

De fundering van het naburige gebouw bevond zich deels op het terrein van de nieuw te bouwen residentie en dit zou pas tijdens de uitgraving opgemerkt zijn. Het afbreken van de oude fundering van het naburige gebouw en de studie om de stabiliteit van het bestaande en het nieuwe gebouw te garanderen hebben bijgevolg er voor gezorgd dat er aanpassingen dienden te gebeuren voor de geplande funderingen, vandaar de vertraging.

Mijn vraag is of dit aangetekend schrijven van de bouwfirma voldoende is om de opleverdatum met 5 maanden te verlaten.


Alvast dank voor de reactie.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding