Onrechtmatige extra vergoedingen gevraagd door advocaat

nephews
Topic Starter
Berichten: 5

Onrechtmatige extra vergoedingen gevraagd door advocaat

#1 , 01 mar 2007 20:25

Mijn ouders hebben geruime tijd geleden een advocaat onder de arm genomen in verband met een erfenisverdeling langs de zijde van mijn vader.

Nu blijkt echter dat deze advocaat onrechtmatig veel te veel kosten heeft aangerekend voor de door hem uitgevoerde diensten, en dit buiten eerder gemaakte prijsafspraken met mijn vader. Na overleg met een andere advocaat uit eenzelfde arrondisssement werd duidelijk bevestigd dat de extra vergoedingen gevraagd door de advocaat van mijn ouders niet te rijmen zijn met de omvang van het dossier en met het feit dat alle kosten gekoppeld aan de prijsafspraken reeds vergoed zijn. De advocaat heeft echter een procedure op gang gezet om deze zogenaamde extra kosten toch nog vergoed te krijgen.

De advocaat waar mijn vader uiteindelijk inlichtingen is gaan inwinnen betreffende het euvel, raadde aan om een advocaat te nemen buiten ons gerechtelijk arrondissement om de zaak te betwisten.

Kent iemand een advocaat in de omgeving van Diest die ervaring heeft me dergelijke betwistingen? Alle hulp is welkom.

Dank bij voorbaat.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding