Natigheid (oplichting) aannemer

heng
Topic Starter
Berichten: 1
Locatie: Amsterdam

Natigheid (oplichting) aannemer

#1 , 12 feb 2007 13:32

Hoi ik ben bezig met de bouw van een nooduitgang maar mijn aannemer laat niks meer van zich horen. dus mijn vraag is wat ik kan doen.

Dit is mijn situatie:

Ik moet een nooduitgang laten bouwen vanaf de bovenste etage met een loopbrug en spiltrap na beneden. De aannemer had mij belooft dit alles voor de kerst van vorig jaar te doen. Half november zijn wij begonnen met de bouw en de dakuitbouw met de uitgang was al snel klaar. Maar omdat de kerstversiering in de straat in december werd geplaatst konden wij niet hijsen met de kraan omdat het heel groot was, dus hebben wij gewacht totdat de kerstversiering in de straat was weggehaald. Dit was in Januari gebeurt. Hierna werd ons verteld door de aannemer dat hij was bestolen en dat er 2 van zijn werknemers als dadigers zijn opgepakt door de politie. Wij hebben ons begrip getoond en hebben onze aannemer 2 weken de tijd gegeven om dit alles nog te kunnen regelen maar de laatste 2 weken kan ik hem niet bereiken niet via de telefoon en ook niet via e-mail. Ik heb wel een mailtje gekregen nadat ik een stuk of 10 mailtjes had gestuurd maar daarna heb ik weer niks van hem gehoord. En de loopbrug en spiltrap is nog steeds niet geplaatst

Dus mijn vraag wat kan ik doen? en kan ik juridische stappen ondernemen?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding