sleutel op de deur: verplichtingen elektriciteit?

Katoen
Topic Starter
Berichten: 2

sleutel op de deur: verplichtingen elektriciteit?

#1 , 13 feb 2011 10:08

Hallo,

Wij hebben de voorlopige oplevering gehad van ons sleutel op de deur appartement. Lichten in de woonkamer en keuken werken niet en we hebben een vermoeden dat de elektrische installatie niet is zoals ze moet zijn. We hebben enkel een kopie van het "proces-verbaal over het onderzoek van een elektrische laagspanningsinstallatie". Daarop staat niet het exacte adres van ons appartement.

Graag had ik geweten of wij het origineel moeten krijgen en of het belangrijk is om het exacte adres er op te laten zetten.

Wie kan mij helpen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Justinianus
Berichten: 26

#2 , 13 feb 2011 14:11

Of het origineel voor u of voor de aannemer is, laat ik even in het midden. (Hangt misschien zelfs nog af van of je bouwheer was, of een afgewerkt appartement hebt gekocht nadat het gebouwd was etc..)

Maar de juiste adresgegevens zijn wel degelijk belangrijk. Staan die er niet op, dan is het document vrijwel waardeloos.

Neem eens contact op met die keurder, die zal je misschien meer informatie kunnen bezorgen van hoe de keuring is verlopen.

Reclame

Terug naar “Aanneming”