Warmtepomp/zonnepanelen

Wepe
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Warmtepomp/zonnepanelen

#1 , 10 dec 2023 13:30

Beste,

Een jaar geleden heb ik een warmtepomp en zonnepanelen laten plaatsen .
We spraken een bedrag van 10.000euro af maar deze werken nog steeds niet, de warmtepompen lekken binnenhuis en hebben schade toegebracht in mijn woning .. het factuur werd ineens ook 13000euro wat ik dan betaald heb omwille de aannemer mij meerdere malen beloofde alles op te lossen .. maar telkens stuurt hij zijn kat .. wat moet ik doen ?
Mvg

wanton
Berichten: 9895
Locatie: HEIST , bij-den-berg

#2 , 10 dec 2023 13:37

Wat te doen weet ik niet, maar dit is een bijkomend bewijs dat het principe van warmtepompen niet marcheert en dat de techniek niet op punt staat.
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

mava105
Berichten: 22283
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 10 dec 2023 16:40

Is het wel een erkende aannemer? Met een aannemer spreek je geen bedrag af, maar die geeft uw een bedrag voor wat het kost.

Reclame

gert_v
Berichten: 86
Juridisch actief: Nee

#4 , 10 dec 2023 23:51

Wat te doen weet ik niet, maar dit is een bijkomend bewijs dat het principe van warmtepompen niet marcheert en dat de techniek niet op punt staat.
Het is niet omdat het slecht geplaatst is dat de techniek niet werkt. Wij zijn heel tevreden over onze warmtepomp. Het principe van warmtepompen bestaat trouwens al heel lang…

lukasi
Berichten: 1153

#5 , 11 dec 2023 08:19

Hem aangetekend in gebreke stellen en hem een datum doorgeven wanneer dit allemaal in orde moet zijn.
Protesteer eveneens met een aangetekend zijn factuur omdat
1) de werken nog niet naar tevredenheid zijn voltooid en werkend
2) je 30% meer moet betalen dan initieel afgesproken was in de door u ondertekende offerte /aannemingscontract.

1 probleem, u hebt alles al betaald.
Weinig middelen nog om druk uit te oefenen.
Zal dure verwikkeling worden in de rechtbank.

Terug naar “Aanneming”