Zeer slechte ervaring met tuinwerken

Yogini74
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Zeer slechte ervaring met tuinwerken

#1 , 09 mei 2023 10:59

Ik zit sinds december 2022 met tuinwerken die me al heel veel bloed, zweet en tranen hebben gekost momenteel.
Ik ben een alleenstaande vrouw en voel me wat om de tuin geleid, door zelf geen ervaring te hebben denk ik dat ik net daarom in mijn vertrouwen gekraakt ben.
Er zijn heel veel fouten gebeurd zoals de ijzeren palen zien er heel erg geschaafd uit, ook stonden ze veel te hoog en heb nadien gevraagd ze lager te zetten omdat het de officiêle hoogte niet was en hiervoor heb ik terug moeten betalen. De beton voor het tuinhuis was te klein gezet, de leibomen zien er ook niet goed uit en toen ik bij het laatste factuur protesteerde en om een vergoeding vroeg werd die verbaal zo kwaad dat ik eigenlijk veel te weinig heb gevraagd.
Ik voel me gemaninpuleerd en iedereen zegt me nu ook dat ik veel te veel geld betaald heb.
Er was in 2021 een offerte en toen heb ik zelfs werken laten schrappen om de kosten te laten dalen en wel gekozen voor leibomen die de kosten dan wel weer deden stijgen.
Toen maakte hij me wijs dat de tuinwerken niet duurder zijn geworden maar toen ik de rekening kreeg was het dus wel zo. Afgezien van de leibomen waar ik wel van weet dat dat een grote kost was, klopt het gewoon niet dat ik zoveel geld heb betaald.
Kan ik hier nog iets aan doen, aangezien ik wel door de verbale, kwade reactie gewoon de facturen heb betaald.

Franciscus
Berichten: 38602

#2 , 09 mei 2023 20:39

Als u betaald hebt is meestal het einde verhaal.
Bij betwisting moet u dat best met een aangetekend schrijven doen.
Nu kan u uiteraard nog steeds naar de vrederechter gaan - procedure opstarten en ondertussen vermoedelijk ook de gerechtsdeskundige betalen.

Ik vrees er dus voor.

Reclame

Terug naar “Aanneming”