Pagina 1 van 1

verkeerde vliegendeur geplaatst.

Geplaatst: 13 sep 2022 14:21
door GertVbever
Op 29/08 werd bij mijn moeder een verkeerde vliegendeur geplaatst.
Mijn zuster bestelde een schuifdeur en er werd een gewone geplaatst.
Er werd een voorschot betaald en het eindfactuur is helaas ook al betaald.
Er staan ook geen details op het factuur of het een schuifdeur is.

Na telefonisch contact krijgt mijn zuster dit aan via mail;

We hebben hier besproken en kunnen jullie een tegemoetkoming doen van 250 € op deze offerte wegens de miscommunicatie.

Indien dit bestel mag worden, mag je de korting noteren op het contract en ondertekend voor akkoord terug bezorgen.

Met vriendelijke groeten,

Kan hier nog iets gedaan worden?

Re: verkeerde vliegendeur geplaatst.

Geplaatst: 14 sep 2022 13:14
door pho450
Je bericht is een beetje vreemd. Eerst spreek je over een geplaatste vliegendeur, inclusief betaalde factuur, daarna over een offerte en bestellen.
Als je niks op papier hebt dat je een schuifdeur ipv gewone deur besteld hebt, dan vrees ik dat je erg zwak staat.