Aannemer beloofd meermaals langs te komen, maar..

fuzzy30
Topic Starter
Berichten: 42

Aannemer beloofd meermaals langs te komen, maar..

#1 , 20 aug 2021 12:47

Hallo,
we hebben een aanbouw laten zetten en hierbij zijn verschillende dingen dat fout lopen. Dit is allemaal opgemerkt door andere aannemers die langskwamen voor andere werken..
Zie deze bijgevoegde map met verschillende onderwerpen.
https://bit.ly/3D594va

-We hebben voor bijna 80 m2 zo'n 8000 euro betaald en deze kleeft nog vol cement. Dit kan toch niet, we lieten iemand komen voor te voegen en hij verschoot van dit geval. Hij zei dus dat de aannemer dit moet opkuisen.
-Het plat dak heeft verschillende gaten na paar maand dat installatie gebeurd is. hierdoor hebben we waterschade opgelopen!
-Een muur heeft ook een vochtprobleem.
-En de waterput, het water is vuil en stinkt. Inmiddels na ong. 1 maand de put terug uitgekuist maar waarschijnlijk algen de oorzaak, zie video waarin we gelijk cirkels in water zien.

Aannemer al meermaals proberen bellen, altijd uitvlucht of zegt van, ja ik kom langs op die dag maar komt niet..

Ook mijn verzekering gebeld en ze geven aan om iedere dag de aannemer te bellen, zeker niet zelf de problemen oplossen want dan vervalt alle garantie. Dan samen met expert en aannemer op afspraak de problemen bekijken..

Ook zouden we nu de relatief jonge aannemer overal slechte reviews kunnen geven maar ik vind zeker dat we hem de kans moeten bieden alles op te lossen en heb zeker geduld maar mag niet blijven aanslepen. Dan denk ik ook, met een slechte review gaat hij zeker niet meer komen ofwel gaat hij juist wel snel komen.. :?

Dus nu de vraag, wat denken jullie en hoe kunnen we dit het beste aanpakken..? Via verzekering, aangetekend schrijven en wat evt. erna..?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bosprocureur
Berichten: 6854

#2 , 20 aug 2021 13:01

Wat zegt uw architect in heel dit gebeuren ?

fuzzy30
Topic Starter
Berichten: 42

#3 , 20 aug 2021 14:28

architect heeft aannemer terug proberen contacteren en morgen zou aannemer langskomen dus hopende dat hij dan alles bekijken en oplost.

Reclame

bosprocureur
Berichten: 6854

#4 , 20 aug 2021 14:40

Die waterput, nieuw (?) is dus vuil, stinkt?? Welke dakbedekking was er voorgeschreven/in offerte/ gevraagd ? Goedkopere folie kan blijvend bruinachtig water opleveren, met gratis petroleumgeur bovenop. Even de aandacht van uw architect hiervoor vragen ?

Terug naar “Aanneming”