terrastegels

martine
Topic Starter
Berichten: 93

terrastegels

#1 , 15 sep 2008 17:56

geachte,
begin 2006 na overeenkomst op de algemene vergadering der eigenaars
hadden wij beslist om onze terrassen aan de achterzijde van het appartementsgebouw te laten renoveren.
dit hield in,terug waterdicht maken en een nieuwe bekleding in tegels.
nu,op dit moment ,zien wij dat er op verschillende terrassen de hoektegels beginnen te barsten en in verschillende andere stukjes uitspringen.
voor deze hoektegels hebben wij na het betalen van het voorop gestelde bedrag voor de herstelling ,nog eens over de tweehonderd euro moeten opleggen omdat deze zogezegd duurder waren dan verwacht.
ik heb toen bij de syndicus mijn ongenoegen geuit maar deze lachte dit weg.
wat we ook hebben vernomen is dat het waarschijnlijk om een restand van tegels ging van een ander gebouw omdat we ook geen rezerve hebben.(eerst was gezegd dat we konden kiezen tussen drie modellen maar de aannemer heeft zelf beslist welke hij ging plaatsen in samenspraak met de syndicus)
nu heb ik al tot twee maal toe de syndicus gecontakteerd over dit en heeft deze tot nu toe twee faxen gestuurt naar de ondernemer maar deze reageerd niet.(deze syndicus heeft het beheer overgenomen van de vorige maar wel bij het zelfde beeheerkantoor)
wat kunnen wij hier nog tegen beginnen daar de tegels verder wegscheuren en waarschijlijk waterindringing zal ontstaan.

hartelijk dank.
mvg

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding