Schrijnwerker stelt werken uit

viviana
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Schrijnwerker stelt werken uit

#1 , 25 jul 2020 10:40

Half januari 2020 offerte gekregen van een schrijnwerker voor een kleine wandkast te maken en enkele deurtjes te plaatsen op een kast boven het bed.
Het was geen probleem en hij zou die werken van 2 dagen tussen andere werken doen.Eind januari contract getekend.
Daar staat in om 30% voorschot te betalen.Navraag gedaan en hij zei dat ik dit moest betalen als de MDF platen binnen kwamen.
We zijn nu juli en nog altijd niets gehoord over dat voorschot of dat er iets is binnen gekomen.
Hij zei dat het kwam door dat virus en dat hij personeel tekort heeft.
Heb meer het gevoel dat hij mijn werk links laat liggen.
Hij heeft ladderlift vergunning aangevraagd en gekregen en zou de datum doorgeven maar na een maand nog niets.
Ook bericht dat als het te traag was dat ik zelf maar voor een kast moest zorgen.
7 maanden wachten vind ik toch niet te traag voor zo'n kleine werk

Nu beantwoordt hij mijn mails niet meer ..neemt geen telefoon op etc.
De ingebouwde frigo die ik volgens hem moest kopen staat daar en met tv op een stoel ...ook kan ik geen bed plaatsen in de slaapkamer daar er deurtjes boven het bed moeten komen en ik slaap al 7 maanden in een zetel als ik aan zee ben.
Kan zo de studio niet verhuren en de frigo mag ik niet meer ruilen voor een losstaand model.
Volgens zijn vader ligt er nog werk van 2018...vraag mij wel af waarom hij dan mijn zaak heeft aangenomen?

Heb nu een aangetekend schrijven gedaan met bewijs van ontvangst en nog altijd niets.
Ook geschreven dat hij een oplossing moet zoeken en dat ik hem de tijd geef tot einddatum september.
Wat kan ik nog meer doen?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding