Dakwerken

rafabatle
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Dakwerken

#1 , 17 jun 2020 11:50

Hallo,

Deze week starten we met dakwerken. We hebben de offerte en werken mondeling besproken en nadien via mail.

Een van de opdrachten staat niet expliciet in de offerte maar ik heb dit aangekaart en ze hebben bevestigd dat deze ook inbegrepen zijn in de offerte.
Nu krijg ik telefoon van de dakwerkers die zeggen dat het niet zo is en dat als ik ze wil laten uitvoeren, dat het dan een meerprijs wordt.

Ik ga ervan uit dat de firma waar ik de offerte ondertekend heb aansprakelijk is aangezien ze via mail bevestigd hebben en dus ook bindend.

Kunnen jullie hierover raad geven?

Dank u!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
rafabatle
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#2 , 18 jun 2020 05:35

Ik heb gisteren nog is met de projectleider gesproken en ze sprak over een verkeerde interpretatie van haar.

Ik kan het nog steeds niet accepteren dat ze de werken (isoleren van een dakoversteek) niet willen doen binnen het afgesproken bedrag.

In mijn mail naar de projectleider heb ik duidelijk gemaakt dat ik dit wou en heb zelfs foto's toegevoegd van de plaats waar isolatie zou moeten komen. Het antwoord toen was dat het inbegrepen was.

Uiteindelijk vind ik dat ik misleid werd aangezien dit bepalend was om een keuze te maken. Het gaat hier over een meerkost van 3000€ op een offerte van 18500€.

Reclame

Terug naar “Aanneming”