plaatsing dakbekleding

ANDERSDAN007
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

plaatsing dakbekleding

#1 , 30 nov 2019 08:06

begin april hebben ze bij mij pdm komen plaatsen op mijn plat dak .deze werken zijn slecht uitgevoerd.na plaatsing bleef het water staan liep niet weg daar er een put was en de afvoer hoger zat dan het dak ,na maanden emails te versturen zijn ze uiteindelijk geweest ,ze hebben dit met stukjes pdm opgevuld waardoor mijn dak eruit ziet als een puzzel ,het water loopt nog steeds niet volledig weg en blijft dagen staan .volgens de firma kan dat geen kwaad .na een zware regenval had ik een blaasje in mijn plafond ,dus vocht ,heb dat gemeld ,ze zijn komen kijken maar tot op heden geen oplossing ,heb nog alle foto's en emails in mijn bezit die verstuurd zijn ,weken laten die niets van hun horen en als ik dan reageer maken ze me een beetje belachelijk met te zeggen ,we zijn u niet vergeten hoor .wat kan ik hier tegen doen ?met vriendelijke groeten X

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bosprocureur
Berichten: 6856

#2 , 30 nov 2019 08:42

Begin misschien met uw eigen naam te verwijderen :)
Laatst gewijzigd door bosprocureur op 30 nov 2019 08:44, 1 keer totaal gewijzigd.

bosprocureur
Berichten: 6856

#3 , 30 nov 2019 08:44

Hebt u dat al aangetekend laten weten, of hebt u een antwoord + afspraak gekregen op uw aangifte?
En van aangifte gesproken, Er is een blaas in uw plafond, dus waterschade. Geef dat alvast aan bij uw brandverzekering.

Reclame

Sirkii
Berichten: 5408

#4 , 30 nov 2019 13:13

Om stilstaand water op uw dak te vermijden moest de dakconstructie hellend verbouwd worden. Wat een aanzienlijk meerwerk is. Was dit voorzien in de offerte? Als je enkel de opdracht gegeven had om de roofing te overtrekken met EPDM dan is het normaal dat er water blijft opstaan. Dakwerker had er weliswaar professsioneel aan gedaan om u er op te wijzen dat de dakconstructie beter aangepast werd.

mava105
Berichten: 22269
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#5 , 30 nov 2019 15:50

Water dat op de EPDM blijft staan, kan geen kwaad voor de dakbedekking zelf, en zal ze niet aantasten of vroegtijdig doen slijten. Het is echter geen vakkundig afwerking.
Zeker aangetekende brief sturen naar de aanmemer

Terug naar “Aanneming”