Gerechtelijk aangestelde expert vraagt een enorm bedrag en maakt fouten, moet ik betalen?

CycloLawyer
Topic Starter
Berichten: 67
Juridisch actief: Nee

Re: Gerechtelijk aangestelde expert vraagt een enorm bedrag en maakt fouten, moet ik betalen?

#31 , 04 apr 2019 14:26

Neen, ik ben niet in beroep gegaan want ik had geen geld/energie/vertrouw daarvoor.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#32 , 04 apr 2019 18:33

Neen, ik ben niet in beroep gegaan want ik had geen geld/energie/vertrouw daarvoor.
Dan is het sprookje uit.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#33 , 04 apr 2019 19:38

U bent in fout door niet in beroep te gaan !

Dus daarna moet je niet meer je gal uit te spuwen daar je daar aan niks meer kan doen.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

CycloLawyer
Topic Starter
Berichten: 67
Juridisch actief: Nee

#34 , 05 apr 2019 14:03

Ik heb geen mogelijkheid om in beroep te gaan, ik heb niet genoeg geld daarvoor want de rechter heeft de vonnis als ¨op voorhand uitvoerbaar¨ verklaard. Ik moet dus ineens ongeveer 5.000 euro van kosten aan de tegenpartij en gerechtelijke kosten betalen.
Advokaaten vraagen ongeveer 2.000 euro om in beproep te gaan, ik heb geen recht op prodeo door samenwonen.

Ik kan dus niets anders doen.
Het is een onrecht , maar ik heb ten mistens recht om een klacht neer te legen en mijn stem te laten horen.

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#35 , 05 apr 2019 17:00

Dat is verspilling van energie.
Klacht tegen een rechter omdat zijn vonnis je niet bevalt gaat niet.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Terug naar “Aanneming”