ik heb met een advocaten-lijn gebeld voor advies en hij raadde me inderdaad aan, zoals hier ook al gezegd, om de factuur te betalen aan de oorspronkelijke schuldeiser en zowel hem als het incassobureau een email te sturen waarin we melden dat we de factuur voldaan hebben maar zonder meerkosten daar we nooit een factuur of herinnering ontvangen hebben.
Dit hebben we daarstraks dus ook gedaan. Bedankt iedereen hier voor de hulp.
Het was een factuur van juni 2014. Maar dat is de tijd dat de renovaties hier begonnen zijn en we hebben toen zoveel voorschotten en tussentijdse facturen gehad dat we er ook gewoon niet bij stil gestaan hebben dat we de veiligheidscoördinator nog niet betaald hadden. Ik hield ook ni meer bij van wie ik wanneer een factuur moest krijgen, ik ging er van uit dat ik ze zou krijgen op de correcte momenten.
Normaal gezien gaan we nog een factuur krijgen want de werken zijn officiëel nog niet beëindigd. Onze aannemer wacht nog op papieren maar op die dienst zijn er mensen gewisseld en weggegaan en bijgekomen en de papierhandel is daar blijkbaar een soep aan't worden = / Maar ik ga wel zeker mijn post in't oog houden en horen bij de aannemer wanneer ik dus een eventuele eindfactuur van de veiligheidscoördinator nog mag verwachten.