Factuur betwisten?

SnIpY
Topic Starter
Berichten: 52

Factuur betwisten?

#1 , 08 mei 2024 19:05

Hallo iedereen!

Vorige week had ik problemen met mijn regenwaterpomp. Via via met een aannemer in contact gekomen die de dag nadien kon komen kijken. Aannemer was ervan overtuigd dat de controller kapot.

Aangezien ik dit moeilijk kon geloven heeft hij, na aandringen van mij, de pomp rechtstreeks van stroom voorzien en die deed ook niets. Pomp kon er niet uitgehaald worden want put niet leeg en niet makkelijk toegankelijk

Uiteindelijk een beetje een nutteloze interventie en kon ik daar ook zelf wel achtergekomen zijn.

Nu krijg ik hier een factuur van, voor 3 werkuren + verplaatsingskosten. De aannemer is hier nog geen 55 min geweest (camera beelden bevestigen dat). Op de factuur wordt er melding gemaakt van de algemene voorwaarden via QR code, dewelke zeggen dat de aannemer altijd minimum 3 uur rekent.

Heb ik hier gelijk in dat ik die 2 'extra' protesteer? Hier is op voorhand niets van gezegd geweest.

denlowie
Berichten: 15931
Juridisch actief: Nee

#2 , 09 mei 2024 09:45

U zal geen gelijk krijgen daar het in zijn verkoopsvoorwaarden staat. En als je dit procedeert zal het je meer kosten dan die 2 uren .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Aanneming”