Ik voer graag een inhoudelijke discussie, daar leert iedereen uit. Iedereen mag een mening hebben, als denlowie het "een sprookje" noemt dat mijn aannemer inhoudingsplicht heeft weerleg ik dat graag, jammer dat daar dan geen reactie op komt.
Mocht ik aangeklaagd kunnen worden voor smaad dan voer ik zeker hier graag een discussie over om dit te begrijpen en vermijden.
Waar ik ook een discussie over zou willen voeren zijn de plichten van de aannemer. Ik krijg veel juridisch terechte opmerkingen over de rechten van de aannemer, ook zijn recht om maanden niet te communiceren of om werken niet te starten blijkbaar.
Ik dacht dat een aannemer ook de plicht had om werken binnen een redelijke termijn uit te voeren EN zich te houden aan een planning. Als hij meerdere malen per email en andere kanalen belooft op een bepaalde datum te starten en het niet te doen, is dat dan zijn recht?
Jullie vinden het blijkbaar allemaal prima zo, ligt blijkbaar volledig aan mij, en andere gedeputeerden die met smart wachten tot hij begint te werken.
Tijd voor een psycholoog dus ipv een advocaat, ik zal mijn aannemer meenemen voor relatietherapie.