Gevelrenovatie

mamavan2schatten
Topic Starter
Berichten: 172
Juridisch actief: Nee

Gevelrenovatie

#1 , 14 sep 2016 11:56

We hebben serieuze verbouwingen achter de rug.
Wij hebben onze voorgevel laten doen, door een firma van Antwerpen (Poolse origine), voorgesteld door iemand die ons dak heeft vernieuwd.

Factuur gehad, maar betaald in het zwart... Nu hebben we daar heel veel spijt van, lesje geleerd, niets meer in het zwart.

Onze gevel is in crêpe en niet het kleur dat we gevraagd hebben. Antraciet grijs is gewoon blauw, met de zon erop hemelsblauw

Eerste maal gebeld, vroeg hij wat we wilden, 1optie, erop schilderen... Op zijn rekening. Vertelde ons na het bouw verlof.
Natuurlijk, zoals we gedacht hadden, kunnen we hem niet meer bereiken. Nummers zijn geblokkeerd, anoniem bellen gooit hij af...

Is er echt niks dat we kunnen doen? Aangetekend schrijven?

Dreigen hebben we al gedaan maar helpt niet...

Nu het is het kleur niet alleen, er komt onder de vensterbank ook soort van schimmel...

Vind dit echter jammer! Was de eerste maal dat we "zo" betaald hebben 'aar dan ook de LAATSTE keer!!!

Alvast bedankt.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15936
Juridisch actief: Nee

#2 , 14 sep 2016 12:02

Waren jullie daar niet bij als hij er aan begon om het kleur te controleren.

Wat de schimmel betreft denk ik niet dat dit van zijn werk is, waar schimmel is, is er ook vocht en in dit weer ??.

Was dit niet in het zwart, dan zie ik het toch ook niet in dat iemand gans de gevel zou afkappen omdat het een fout kleur is .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

mava105
Berichten: 22336
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 14 sep 2016 12:16

Was die dakwerker toevallig ook geen Pool?

Reclame

mamavan2schatten
Topic Starter
Berichten: 172
Juridisch actief: Nee

#4 , 15 sep 2016 10:57

Mava105 ja... De eerste die we hadden had zich failliet verklaard, maar iemand in onderaanneming kwam verder doen (pool)...

mamavan2schatten
Topic Starter
Berichten: 172
Juridisch actief: Nee

#5 , 15 sep 2016 10:59

Waren jullie daar niet bij als hij er aan begon om het kleur te controleren.

Wat de schimmel betreft denk ik niet dat dit van zijn werk is, waar schimmel is, is er ook vocht en in dit weer ??.

Was dit niet in het zwart, dan zie ik het toch ook niet in dat iemand gans de gevel zou afkappen omdat het een fout kleur is .

Jawel, en was donkergrijs. Het moest 2 weken uitdrogen, dan was het 4maanden en dan was het afwachten...

Moet een fout gebeurd zijn ergens he??!!

denlowie
Berichten: 15936
Juridisch actief: Nee

#6 , 15 sep 2016 11:22

Ja er is zeker een fout gebeurt, maar dit is nu juist stiel kennis.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Aanneming”