De offerte werd persoonlijk afgegeven. De aannemer bleef maar 10 seconden. Op dat moment was er nog iemand anders aanwezig bij mij.
De dag erna werd ingesproken op het antwoordapparaat dat de werken moesten besproken worden, de offerte vervolgens ondertekend. Immers, het adres was niet volledig, het was niet duidelijk of btw incl. was, vele zaken die er in stonden, wou ik op een andere manier.
2 Dagen later was er nog geen bericht en werd opnieuw ingesproken maar de aannemer belde terug om te melden dat het werk reeds gedaan was. Het had geregend tijdens het asfalteren, ik was er niet bij alhoewel dit uitdrukkelijk gevraagd was bij de bezichtiging. Het gaat over een eigendom waar ik niet veel ben, dus had ik niets gemerkt.
De uitvoering is niet naar wens. Het water blijft staan, er zijn putten wellicht door branden en aantasting van de isolerende laag piepschuim, hoekdekstenen die in het verstek gezaagd waren werden opengekapt, enz...
De factuur kwam ondertussen toe zonder melding van wat er uitgevoerd werd, enkel verwijzend naar de offerte, zonder vermelding van de garantie wat ook niet op de offerte stond.
Wie heeft hier een mening over?