Wij hebben ongeveer 2 jaar geleden een natuurstenen vloer 'marron emperador' laten plaatsen. Na een aantal maanden begon deze op verschillende plaatsen af te brokkelen en begonnen er putten te ontstaan. We hebben de leverancier gecontacteerd die ter plaatse is geweest met een vertegenwoordiger van de Spaanse groeve waarvan deze marmertegels kwamen. Men heeft even later de plaatsen waar putten waren ontstaan opnieuw opgevuld en gepolijst.
In mei van dit jaar, ongeveer 1 jaar later, was de vloer terug op verschillende plaatsen afgebrokkeld. We hebben onze leverancier terug verschillende keren ( meerdere keren per maand ) gecontacteerd. We kregen telkens als antwoord dat het in orde zou komen. Tot eind november. Toen kwam er een brief waarin men stelde dat men niet zeker was of we wel de juiste onderhoudproducten hadden gebruikt, en dat men daarom niet meer wilde komen voor herstelling.
We hebben altijd de onderhoudsproducten gebruikt die voorgeschreven werden door de leverancier dus hun argument houdt geen steek.
Wat kunnen we nu verder ondernemen?