poorten

roewe
Topic Starter
Berichten: 2

poorten

#1 , 18 sep 2012 10:12

Beste , ff een vraag , 2 weken geleden kreeg ik de door mij bestelde poorten geleverd na een periode die bijna 2 maal de beloofde tijd was.
Bij de levering werd er 4 keer van leveringsdatum veranderd zodat ik bij de laatste datum (toen de poort echt geleverd werd) niet thuis kon zijn wegens werken.
De poorten werden geleverd maar bij het controleren wanneer we de poorten wilden plaatsen stelde ik vast dat er nogal veel lak van de poorten was , dat de poorten (volgens mijn vader die 40 jaar in de metaalsector werkt) van een zeer laag niveau waren .
We hadden ook aan hun laten weten dat we de poorten zelf zouden plaatsen , ik ontving dus thuis een bouwpakket ( geen probleem) , maar in dat bowpakket waren nergens gaten voorzien voor het bevestigen van de wieltjes voor geleiding of ook niks voor bevestiging van de rail die de poort doet openen , de poort is behandeld , als ik daar gaten ga in boren ben ik er bijna zeker van dat ik binnen de kortste keer roest heb.

Ik heb al contact opgenomen met de firma in kwestie , zij gingen dit bespreken en me zo snel mogelijk iets laten weten . Vandaag de dag heb ik nog niks vernomen.

Wat kan ik hier aan doen , waar kan ik naartoe voor verdere stappen want ik wil het hier niet bij laten.

groeten , G

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38739

#2 , 18 sep 2012 10:14

Als de poorten niet voldeden aan de kwaliteitsnormen...waarom dan aanvaard?
In elk geval aangetekend in gebreke stellen en eisen dat men op uw vragen antwoord en aan uw wensen voldoet binnen 10 dagen na ontvangst AS.
Stuur de brief ook via gewone post.
Hebt u al betaald?

roewe
Topic Starter
Berichten: 2

#3 , 18 sep 2012 10:24

ja heb al betaald , was niet thuis bij de levering , de eerste drie dagen was ik thuis maar wegens geen verlof kon ik niet aanwezig zijn bij levering .
Daarbij zaten de produkten helemaal ingepakt in plastiek zodat niet alles zichtbaar was ( dit liet ik liever zo staan tot ik ze kon gaan plaatsen)

groeten

Reclame

Terug naar “Aanneming”