Werken die niet verdergezet worden

Nancy33
Topic Starter

Werken die niet verdergezet worden

#1 , 27 aug 2012 13:22

Ik heb een volledig nieuwe badkamer laten installeren. Een hoop dingen zijn niet zoals ze in de offerte stonden en bovendien duurt alles veel langer dan voorzien. Ik heb hiervoor een klacht gestuurd via email en een tamelijk onbeleefd antwoord teruggekregen :x .
Mijn blad voor de lavabeau moest nog besteld worden. Dit is gebeurd op 24 juni. We zijn nu 4 weken verder en leverancier beweert dat het nog steeds niet binnen is. Volgens mij houden ze me nu aan het lijntje omdat ik die klacht heb gestuurd (naar oa de zaakvoerder). De badkamer wordt dus maar niet afgewerkt. Ik moet nog een laatste betaling doen. Hoelang kunnen ze dit zo rekken? Is er iets wat ik kan doen? Alvast bedankt.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Justiceseeker

#2 , 27 aug 2012 21:35

Ik heb een volledig nieuwe badkamer laten installeren. Een hoop dingen zijn niet zoals ze in de offerte stonden en bovendien duurt alles veel langer dan voorzien. Ik heb hiervoor een klacht gestuurd via email en een tamelijk onbeleefd antwoord teruggekregen :x .
Mijn blad voor de lavabeau moest nog besteld worden. Dit is gebeurd op 24 juni. We zijn nu 4 weken verder en leverancier beweert dat het nog steeds niet binnen is. Volgens mij houden ze me nu aan het lijntje omdat ik die klacht heb gestuurd (naar oa de zaakvoerder). De badkamer wordt dus maar niet afgewerkt. Ik moet nog een laatste betaling doen. Hoelang kunnen ze dit zo rekken? Is er iets wat ik kan doen? Alvast bedankt.
Zoals bij de thread "renovatie badkamer" zal U een offerte op papier hebben met duidelijke beschrijving van de werken? Al wat verkeerd loopt, dien U te hekelen via officiële ingebrekestelling (aangetekend schrijven met kopie per gewone post) en chronologische volgorde van de situatie en dient U aan te manen binnen X dagen de werken verder af te maken en verkeerde afwerkingen recht te zetten. Voor de rest zoals in de thread "renovatie badkamer".

Justiceseeker

Reclame

Terug naar “Aanneming”