dakwerken

Rebecca78
Topic Starter

dakwerken

#1 , 08 mei 2012 21:53

Wij moeten dakwerker een voorschot betalen van 30% bij de start der werken is vermeld in de prijsofferte.
Die factuur hebben we ontvangen.
Er is ondertussen hout geleverd.
Wordt levering van hout aanzien als start der werken?
Ik vraag de dakwerker via alle mogelijke middelen wanneer hij zal starten maar krijg geen enkele reactie meer.
Ik durf dus mijn voorschot niet storten alvorens ik een startdatum meegedeeld krijg.
Wat kan ik doen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
evgoeth

#2 , 24 mei 2012 17:56

Ik zou persoonlijk de start der werken aangezien als het moment waarop er effectief werkmannen op uw dak kruipen.

De dakwerker kan al zijn spullen die hij nodig heeft voor uw deur komen leggen, maar daarmee is er aan uw dak nog niks gedaan.
En die spullen die kunnen daar heel lang liggen.

Wat ik zou doen is die spullen goed in het oog houden. Als dat hout is dan kan ik mij voorstellen dat het misschien ook niet al te best is dat die daar lange tijd aan de weersomstandigheden blootgesteld liggen.

Ik zou dan toch wel eens, als u per telefoon of e-mail geen contact krijgen, een briefje sturen, dat de spullen daar liggen en dat hij moet maken dat hij er aan begint.
En dat u wacht tot er effectief werkmensen beginnen. Misschien kan u dit ook al sturen per brief.

Reclame

Terug naar “Aanneming”