Boete

Werner 295050
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Boete

#1 , 26 feb 2019 09:34

Goeiedag, ik heb hier ne brief aan gekregen van een boete dat dateert van 2013. Zes jaar geleden een boete van 25 euro die ik niet wil betalen opdat mijn schijf op de hoedeplank ligt. Swat nu krijg ik hier eeen brief zes jaar later dat ik 162,73 euro moet betalen. Maar mijn vraag is. Er staat een type fout in. In de brief staat getypt dat de burelen bevestigt zijn in 9250 kapellen. Maar het is 2950 kapellen is dit geen procedure fout??? mvg werner

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 26 feb 2019 09:39

Een tikfout kan iedereen maken en dit is geen procedure fout
27.1.1. Elke bestuurder die, op een werkdag of op de dagen vermeld op de signalisatie, een auto, een vierwielige bromfiets, een driewieler met motor of een vierwieler met motor parkeert in een zone met beperkte parkeertijd, moet op de binnenkant van de voorruit of, als er geen voorruit is, op het voorste gedeelte van het voertuig een parkeerschijf aanbrengen,

Over verjaring van je boete kan ik me niet uitspreken .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#3 , 26 feb 2019 13:07

Goeiedag, ik heb hier ne brief aan gekregen van een boete dat dateert van 2013. Zes jaar geleden een boete van 25 euro die ik niet wil betalen opdat mijn schijf op de hoedeplank ligt.
25€ zal niet om een boete gaan, maar om een parkeerretributie dan wel -belasting
Swat nu krijg ik hier eeen brief zes jaar later dat ik 162,73 euro moet betalen.
Van wie ?

Hoe is de som samengesteld, als dat er in staat ?

Maar mijn vraag is. Er staat een type fout in. In de brief staat getypt dat de burelen bevestigt zijn in 9250 kapellen. Maar het is 2950 kapellen is dit geen procedure fout???
Zoals u zelf zegt: tikfout ...

Reclame

mava105
Berichten: 22257
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#4 , 26 feb 2019 16:08

opdat mijn schijf op de hoedeplank ligt.
Een parkeerschijf hoort daar niet thuis maar achter de voorruit. Als de parkeerwachters achter iedere schijf moeten gaan zoeken , zullen ze niet veel wagens controleren. Volgende maal kan ze misschien in de koffer leggen :lol:
Het zal betalen worden, of je nu wil of niet. En een flutargument als die schijf op de hoedenplank zal u daarbij niet helpen

Terug naar “Andere”