Inbeslagname geld COIV

Sara8911
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Inbeslagname geld COIV

#1 , 30 okt 2018 23:05

Goede avond,

Doordat mijn man strafbare feiten heeft gepleegd (verdovende middelen) is bij een huiszoeking mijn bankkaart mee in beslag genomen en alle gelden die op mijn spaarrekeningen stonden overgemaakt naar het Coiv (ik heb mijn bankkaart nog steeds niet terug na 1.5 maand) en blijf alleen achter met mijn zoontje. Zonder auto en geld. Mijn man zit inmiddels in de gevangenis. Ik word er van verdacht medeplichtig te zijn. Nog iemand in gelijkaardige situatie? Ik zie geen uitweg meer. Kan het zomaar dat men mijn geld dat ik eerlijk verdient heb zomaar afneemt. Ik denk dat mijn man een beter bestaan heeft in de gevangenis als ik erbuiten. Rekeningen geblokkeerd terwijl je een kind moet onderhouden en de betalingen oplopen door verwijlinteresten. Mening gevraagd.. Wat kan ik zelf ondernemen.(advocaat heb ik al) Ik zie geen uitweg meer.
Dankjewel voor jullie reactie

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Siegfried
Berichten: 94

#2 , 31 okt 2018 00:59

Neem contact op met het OCMW van je woonplaats. Leg de nadruk op de kinderen bij het doen van je verhaal.

Reclame

Terug naar “Andere”