Parkeren op privé terrein

k.vanderjonckheyd
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Parkeren op privé terrein

#1 , 14 sep 2018 23:40

Tegenover mijn woning is er een privé grond met 2 onbewoonde (krot)woningen. Blijkbaar zijn er geschillen tussen de gemeente en de eigenaars over deze grond maar ik ken de eigenaars niet persoonlijk. De buurtbewoners (waaronder ikzelf) parkeren onze voertuigen voortdurend op deze grond. Nog nooit een klacht van de politie hierover gehoord. Nu is er 1 buur, die vindt dat wij daar niet mogen staan en er een probleem van maakt. Hij heeft met die grond niks te maken, is gewoon het principe. Hij blijft zeggen dat het niet mag. Mag het of mag het niet?
Groeten K

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
katwezel
Berichten: 375

#2 , 15 sep 2018 06:45

Zolang je toelating van de eigenaar hebt is er geen probleem , politie zal pas optreden als de eigenaar dit vraagt

eylis
Berichten: 8836

#3 , 15 sep 2018 08:43

En meer nog: als je dit aan de zeurende buur meldt: kan hij of zij natuurlijk vragen: en héb je die toelating van de eigenaar. Dan replikeer je: dat moet ik aan u niet verantwoorden; Dat is tussen de eigenaar en mij. En de politie als er een probleem zou zijn :-)

Reclame

Terug naar “Andere”