Ex-vrouw verleent onderdak aan voortvluchtige

Andy1880
Topic Starter
Berichten: 48
Juridisch actief: Nee

Re: Ex-vrouw verleent onderdak aan voortvluchtige

#16 , 15 jul 2018 19:14

Het is nog erger dan ik dacht, hij is haar samen met z'n nicht aan het oplichten en misbruik van haar aan het maken, rijd bovendien zonder rijbewijs rond met m'n ex, dit kan nooit goedkomen, daar zit geen toekomst in, ik heb mijn ex verwittigd, ik had al geraden dat ze vandaag geld is gaan afhalen om aan zijn nicht te geven, ze schrok toen ik het zo kon zeggen. Ik heb niet echt de indruk dat zulke een vooruitgang zijn voor haar maar eerder van het kantje in de gracht. Ik kan ze soms haten hé, maar omwille van de goede band nog steeds tussen haar zoon en mij wil ik dit kunnen voorkomen.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
jef007
Berichten: 1679

#17 , 15 jul 2018 20:51

beste, het is geen blog hoor!!

Franciscus
Berichten: 38583

#18 , 15 jul 2018 23:58

Antwoord is gegeven ga naar de politie uw verhaal doen.
Op het JF krijgt u juridisch advies en dat staat hierboven en hier.
Ga naar de POLITIE die zijn bevoegd om op te treden.

Reclame

mava105
Berichten: 22255
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#19 , 16 jul 2018 08:58

Ik heb ook de politie ingelicht en hij staat inderdaad geseind voor meerdere feiten.
Er scheelt hier weer iets, of er ontbreekt een deel van het verhaal.
Persoon staat geseind, politie is op de hoogte , en er gebeurd niets. Als die persoon zo gevaarlijk is hadden ze hem wel al opgepakt.

Terug naar “Andere”