Ex-vrouw verleent onderdak aan voortvluchtige

Andy1880
Topic Starter
Berichten: 48
Juridisch actief: Nee

Ex-vrouw verleent onderdak aan voortvluchtige

#1 , 14 jul 2018 16:21

Ik ben sinds vandaag te weten gekomen dat mijn ex-vrouw onderdak verleent aan iemand die geseind staat voor zware misdrijven. Hij staat vooral gekend voor oplichting, diefstal en heling. Welke prioriteit heeft dit voor de politie?
Hij zou ook naar vrouwen slaan en ook naar kinderen en heel ontrouw zijn.

Nu ik haat mijn ex door en door met haar spelletjes de laatste tijd, maar dat ze een relatie begint met een voortvluchtige crimineel stelt me
niet bepaald gerust.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Likes
Berichten: 309
Juridisch actief: Nee

#2 , 14 jul 2018 16:47

Ik ben sinds vandaag te weten gekomen dat mijn ex-vrouw onderdak verleent aan iemand die geseind staat voor zware misdrijven. Hij staat vooral gekend voor oplichting, diefstal en heling. Welke prioriteit heeft dit voor de politie?
Dat hangt ervan af wat er in de seining staat. 'Van horen zeggen' is zelden een betrouwbare bron

Andy1880
Topic Starter
Berichten: 48
Juridisch actief: Nee

#3 , 14 jul 2018 17:24

Ik heb de papieren gezien, staat geseind voor oplichting op grote schaal, diefstal, heling, slagen en verwondingen, ...

Reclame

Franciscus
Berichten: 38592

#4 , 14 jul 2018 17:27

En bij of van wie hebt u die gegevens of papieren dan gezien?

Issued
Berichten: 1227

#5 , 14 jul 2018 17:47

Als dit het geval is, gewoon even naar de lokale politie van de woonplaats telefoneren en dit melden. Uw ex doet niets strafbaar door hem in haar huis te laten verblijven.

Verblijven er kinderen bij je ex? Zo ja en als die man een gevaar voor die kinderen vormt zeker en snel contact nemen met de lokale politie om dit te melden. Zie wel dat je zeker van je stuk bent voordat je dergelijke aangiftes doet.

Andy1880
Topic Starter
Berichten: 48
Juridisch actief: Nee

#6 , 14 jul 2018 18:45

Zijn ex-vrouw gaat maandag het nodige doen, er verblijft bij mijn ex inderdaad een kind, als ik nog maar te horen krijg van hem dat hij zijn handen niet kan thuis houden neem ik het recht eventjes in eigen handen denk ik

Franciscus
Berichten: 38592

#7 , 14 jul 2018 20:36

Dan heeft hij ineens gezelschap in de gevangenis en mogelijk zal uw verblijf dan nog wat langer zijn.
Heel slecht idee.

Thomas Morus
Berichten: 5926
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#8 , 14 jul 2018 21:17

En dan maar klagen dat ze over zijn voet rijden!
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

jef007
Berichten: 1680

#9 , 14 jul 2018 21:18

beste,

op uw krukken ( zie uw andere posts) gaat ge niet veel kunnen uitrichten!
als die vrouw een ex is, dan neemt ze in huis wie ze wil
en ja, bij wie of van wie hebt ge die papieren gezien over de seining?

Andy1880
Topic Starter
Berichten: 48
Juridisch actief: Nee

#10 , 15 jul 2018 09:33

Van waar ik de informatie heb is van zijn ex-vrouw waar hij tot begin deze week met samen was en dus een dus al een dubbele relatie heeft. Ik moet ondertussen niet meer op krukken lopen maar revalideren, veel in beweging blijven maar niet overbelasten.

Het is wel zo dat ik hem zelf niet persoonlijk zal aanpakken, maar als hij iets doet naar dat kind of iets steelt of benadeeld zal ik de eerste zijn om voor hem op te komen met politie erbij, ik ga natuurlijk niet het recht in eigen handen nemen, zou een beetje gek zijn, niet?

Alles via de officiële kanalen en zo lossen de problemen zichzelf wel op.

jef007
Berichten: 1680

#11 , 15 jul 2018 09:44

goed zo

Andy1880
Topic Starter
Berichten: 48
Juridisch actief: Nee

#12 , 15 jul 2018 10:02

Ik heb ook de politie ingelicht en hij staat inderdaad geseind voor meerdere feiten, zegt meer als genoeg. Mijn ex zal een volgend slachtoffer worden van hem, niet meer dan dat net zoals zijn voorgaande relaties. En ik heb iets teveel respect voor mijn ex-vrouw nog om haar met open ogen de val te zien inlopen.

jef007
Berichten: 1680

#13 , 15 jul 2018 11:11

""Nu ik haat mijn ex door en door met haar spelletjes de laatste tijd""
""ik heb iets teveel respect voor mijn ex-vrouw ""

manman, ge lult er maar op los!

Andy1880
Topic Starter
Berichten: 48
Juridisch actief: Nee

#14 , 15 jul 2018 13:05

Steekspelletjes ben ik beu ja, maar als het om haar geluk gaat en na alles wat ik gezien en gelezen heb is zij een slachtoffer aan het worden. Die man is in het bezit van een illegaal vuurwapen en er staat een salduz 4 tegen hem open en hij heeft juist naar zijn ex gestuurd dat zowel ik en nog 2 anderen een kogel kunnen krijgen.

Ik begin hier meer en meer schrik bij te krijgen.

Franciscus
Berichten: 38592

#15 , 15 jul 2018 13:11

Maken dat u aangifte bij politie doet.
Misschien zal parket wel opdracht geven aan een OR om de DSU hem te laten oppakken.

Terug naar “Andere”