Uitspraak invoer verdovende middelen Duitsland

Diestef
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Uitspraak invoer verdovende middelen Duitsland

#1 , 21 jun 2018 20:53

Hey,

Een tijd terug ben ik bij een Duitse grenscontrole gepakt met cannabis.

Verklaring moeten afleggen, dit ging voor de rechtbank komen. Heb de uitspraak aangekregen per brief. Het zijn 20 dagtarieven van 30 euro=600 euro plus de gerechtskosten. Maar hier zit geen overschrijving bij, de papieren zijn ook allemaal in het duits enkel de uitspraak hebben ze wel vertaald. Op en van de papieren staat een rekeningnummer met erboven ‘konten der zahlstelle Kleve’. Er staat niets van mededeling bij.
Nu is mijn vraag: Moet ik de 600 euro en de gerechtkosten hier 1 malig op overschrijven, met mijn dossiernummer als mededeling? Of hoe zit het met die ‘dagtarieven’. Ik wil niet het bedrag storten om er na in Duitsland tegen te worden gehouden en te horen krijgen dat ze niets ontvangen hebben. Alvast bedankt

Mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#2 , 23 jun 2018 01:05

Bel of mail ze eens

Bij Duitse flitsboetes zit ook geen overschrijving
Dat is overschrijven + vermelding van referentienummer (met punten of "/" , wat dan niet eens kan met onze overschrijvingen ...)

Staat vermoedelijk wel op de brief, in 't Duits
Kan je dat onvoldoende lezen ?
Niemand die het voor je kan vertalen ?

Reclame

Terug naar “Andere”