vonnis

david1980
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

vonnis

#1 , 25 mei 2018 18:46

hallo mijn vrouw heeft een verbod op huisdieren gekregen van drie jaar door de rechter ik zelf heb echter 2 poezen op mijn naam moet ik deze wegdoen of mag ik die toch houden ?politie zegt dat vonnis op adres staat maar ik ben nooit moeten gaan en kon ook het vonnis niet inlezen enkel mijn vrouw met haar paspoort

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#2 , 25 mei 2018 18:55

Wat staat er letterlijk in het vonnis?

david1980
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#3 , 25 mei 2018 19:09

dat de beklaagde naam wonende adres een verbod word opgelegd op het houden van huisdieren gedurende 3 jaar

Reclame

Franciscus
Berichten: 38590

#4 , 25 mei 2018 21:08

Persoon heeft verbod op op dat adres huisdieren te houden.
Gezien persoon daar woont en huisdieren 'zaken' zijn waar zij als bewoner over kan beschikken - het gezag heeft want ze woont daar is dat dus mijn bescheiden mening een inbreuk.
In haar woning mogen er geen huisdieren zijn.
Denk niet dat u met een paspoort (reispas) iets kan inlezen.

david1980
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#5 , 25 mei 2018 21:23

de beklaagde kan haar vonnis enkel inlezen bij afgifte van haar identiteitskaart zonder je identiteitskaart zal je uw vonnis nooit in handen krijgen je moet deze ook na het inlezen terug afgeven en krijg je jouw identiteitskaart terug indien je een kopy wil moet je deze aanvragen en betalen en kan je die nadien ophalen .
en dus volgens jouw moet ik de poezen dan wegdoen naar een asiel om ze daar 9 van de 10 laten inslapen terwijl deze zeer gezond en verwent zijn en ik niet veroordeeld ben of kan volgens mij kan een vonnis toch nooit op adres staan want ja dan verhuis ik toch gewoon en is het vonnis niet meer geldig

scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#6 , 25 mei 2018 22:36

Dat vonnis is niet jou probleem.
Maar je vrouw heeft wel een probleem. Zij mag geen huisdieren houden. Als ze samenwoont me jou en jij huisdieren houdt, houdt zij ook huisdieren.

Terug naar “Andere”