fraude

EDDYNONAME
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee
Locatie: Abidjan

fraude

#1 , 04 mei 2018 13:55

Een vriend woonde bij mij thuis 2 jaar en had er zijn domicilie wegens financiële problemen.
We gingen samen naar Afrika om zaken te doen ..... van 06/2017 tot O3/2018.
Hij was zogezegd zelfstandige etc bla bla .....nu eenmaal thuis gekomen besliste ik definitief naar het buitenland te verhuizen.
Oei mijnheer kon dat niet ..... hij moest een domicilie in Belgie hebben ....hij stond al die tijd op de lijst van werkzoekenden bij de RVA.
Ik zette mijn beslissing om te verhuizen door en woon er nu sinds einde April 2018.
Nu blijkt dat MR ook zijn appartement .... rekening elektriciteit etc NIET BETAALDE en alles op mij terugvalt. Ok misschien naïef en ter goeder trouw wat mij betreft.
Ik kan bewijzen dat hij al die tijd hier vertoefde, visa en tickets van vluchten heen en terug.
Ik ben een gepensioneerde, en kan hier rustig leven zonder zorgen.
Ik vraag mij af of ik niet beter aangifte zou doen wegens sociale fraude bij meldpunt, en met mijn naam en toenaam, geen probleem.
Wat zou u mij adviseren, hij heeft al die tijd al op mijn kas geleefd zonder een euro te betalen!

graag uw advies
dank u
Braeken Edgard
ebnh0032@gmail.com

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38592

#2 , 04 mei 2018 14:12

Hoe kan u voor ZIJN appartement moeten betalen als hij bij u woonde.
Uiteraard mag u aangifte doen wegens sociale fraude.
Dat is volledig uw beslissing om welke reden dan ook.

Franciscus
Berichten: 38592

#3 , 04 mei 2018 18:22

Waar liggen die appartementen hier in BE of in Afrika?

Reclame

Terug naar “Andere”