wat is een elk verhoor?

Brittany
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

wat is een elk verhoor?

#1 , 28 apr 2018 09:27

Goedemorgen,

Ik ben juridisch vertaalster en stuit op een woord waarvan ik nergens de betekenis kan vinden

Categorie 1 getuigen en slachtoffers en daaronder
ELK VERHOOR

Wat betekent elk verhoor?
Met dank voor uw antwoord.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22258
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 28 apr 2018 09:29

ieder verhoor?
Best geef je eens de gehele zin door.

Brittany
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#3 , 28 apr 2018 11:10

dat vraag ik nou juist.
Staat zwart op wit op een getuigenverklaring

Er is geen zin er staat "Categorie 1 : Getuign en slachtoffers en daaronder ELK VERHOOR IN HOOFDLETTERS

Reclame


Oude Belg
Berichten: 3192

#5 , 28 apr 2018 11:30

every questioning
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Brittany
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#6 , 30 apr 2018 09:01

Ik geloof niet dat dat klopt want het is EEN woord. ELKVERHOOR EN NIET ELK VERHOOR ik vertal sinds 18 jaar en ik weet dus best wat elk, los in het Frans betekent, maar dit is een woord.

Brittany
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#7 , 30 apr 2018 09:02

Ik zal de inspecteur bellen die dit heeft geschreven

bosprocureur
Berichten: 6854

#8 , 30 apr 2018 09:42

Al eens gedacht aan een tikfout ?

Oude Belg
Berichten: 3192

#9 , 30 apr 2018 10:49

Ik geloof niet dat dat klopt want het is EEN woord. ELKVERHOOR EN NIET ELK VERHOOR ik vertal sinds 18 jaar en ik weet dus best wat elk, los in het Frans betekent, maar dit is een woord.
Tja, in je post stond het in twee woorden. Dat maakt het wel erg verwarrend, natuurlijk. In welke taal stond het, trouwens? Nederlands of Frans?
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Terug naar “Andere”