DeLijn

BOETEdeLIJN
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

DeLijn

#1 , 09 apr 2018 19:32

Aan de forumgebruikers

Ik heb een boete ontvangen van DeLijn, nu ben ik die kwijtgespeeld.
Inderdaad dom, nu weet ik dat het om 107 EUR gaat, een rekeningnummer heb ik ook, en mijn PV nummer heb ik ook nog.
Zou iemand een idee hebben wat er moet terecht komen bij de gestructureerde mededeling?

Misschien een atypische vraag maar alvast bedankt voor jullie hulp.
Met vriendelijke groet,

BT

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 09 apr 2018 19:46

ga eens tot aan een lijn winkel, die kunnen dit oplossen.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.


Reclame

Terug naar “Andere”