Ketamine vraag.

HelloKetty
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Ketamine vraag.

#1 , 09 apr 2018 02:07

Beste vrienden,

mits ik kan getuigen dat ketamine in zeer forse opmars is in het uitgaansleven en ik er bijzonder weinig informatie via google search kan vinden zit ik met enkele vragen.
Kan namelijk nergens nieuws artikelen vinden met strafuitspraken.
In Nederland staat het nog niet eens op de opium lijst terwijl die KG'tjes als zoete broodjes vanuit Pakistan door Europa versleept wordt.

- Is ketamine nu een medicijn, soft of harddrug?
- Nu krijg je in België voor 1-2kg cannabis toch al snel 3-6 maandjes effectief. Heeft iemand in zijn of haar omgeving al een straf voor ketamine meegemaakt? Zou graag een straf indicatie willen weten van 1kg ketamine.
- Tillen de rechters even zwaar aan ketamine als cocaine of andere (echte) harddrugs?

Groetjes.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
eylis
Berichten: 8840

#2 , 09 apr 2018 09:12

Dit zijn héél specifieke vragen over een vrij nieuwe HARD drug. (en daarmee zou je genoeg moeten weten) Hier proberen we mensen eerstelijnshulp te bieden bij juridische vraagstukken. Dus informeer je best bij de bron: stel je vraag aan een medicus én spring eens binnen bij de politie voor je meer specifieke vragen. Maar het is overduidelijk. Ketamine hoort niet thuis bij je thuis. En al helemaal géén kilo. Dat hoort in de operatiezaal of bij veeartsen.

Drone
Berichten: 3029
Locatie: st-niklaas

#3 , 09 apr 2018 12:42

https://www.druglijn.be/drugs-abc/ketamine


als u daar legaal aan geraakt is het een medicijn

geraakt u daar illegaal aan is het een hard drug


dat is wat ik er van maak op de moment

Reclame

eylis
Berichten: 8840

#4 , 09 apr 2018 13:53

En als je daar legaal aan geraakt, ben je een dokter. Op voorschrift krijg je nooit een kilo mee. Goeie grutten zeg, daar leg je een complete wijkbevolking mee lam....

Franciscus
Berichten: 38587

#5 , 09 apr 2018 16:59

Valt zo wie zo onder deze wetgeving zoals in #3 Drone heeft geschreven.
https://justitie.belgium.be/nl/themas_e ... onaal_vlak

Terug naar “Andere”