Gasboete

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

Re: Gasboete

#31 , 26 feb 2018 10:53

Ik hoor verder van de TS graag hoe het afloopt.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#32 , 05 mar 2018 11:57

De twee boetes zijn vandaag kwijtgescholden op grond van

- het tonen van het contract met de private vuilnisophaaldienst
- onmogelijkheid de papierafval waterdicht te individualiseren wegens collectieve afval van meergezinswoning
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#33 , 05 mar 2018 11:58

Ik wil ook zo ne glazen bol! (Topic starter is laatst op het forum geweest vorige donderdag, als ik de info van zijn profiel mag geloven...)
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#34 , 05 mar 2018 12:03

Ik wil ook zo ne glazen bol! (Topic starter is laatst op het forum geweest vorige donderdag, als ik de info van zijn profiel mag geloven...)

Die heb ik daar niet voor nodig, app. goeroe is mijn broer en ik ben vandaag met zijn volmacht de AS voor hem gaan afhalen!
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#35 , 05 mar 2018 12:04

Die heb ik daar niet voor nodig, app. goeroe is mijn broer en ik ben vandaag met zijn volmacht de AS voor hem gaan afhalen!
:lol:
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Andere”