schriftelijke uitnodiging categorie 3

svenno
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

schriftelijke uitnodiging categorie 3

#1 , 20 okt 2017 16:05

Beste,

Ik heb een schriftelijke uitnodiging tot verhoor gekregen maar er staat nergens vermeld wat mij ten laste wordt gelegd?
Kan dit dat ik verhoord wordt zonder voorafgaand te weten waarover het gaat en wie de klacht heeft ingediend?
Er staat vermeld dat ik een advocaat kan raadplegen maar waarover moet ik het met hem hebben als ik niet weet wat me ten laste wordt gelegd?
Ook staat er geen handtekening onderaan debrief van de agent die de brief heeft verstuurd? Kan dit?


Mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38583

#2 , 20 okt 2017 16:43

Bij mijn weten is dat de artikels van de betreffende strafwet vermeld werden op een uitnodiging.
Gezien dit document aangemaakt wordt via het systeem zouden die er (automatisch) moeten opstaan.
Kopie van uitnodiging maakt trouwens deel uit van het aangemaakt dossier.
Een handtekening is niet noodzakelijk zolang u maar weet bij wie u moet zijn.
Kan dus ook voor een gecontraventionaliseerde verkeersinbreuk zijn ( in principe een wanbedrijf) met correctionele straffen gelet op Salduz1 en Salduzbis
https://www.google.be/url?sa=t&rct=j&q= ... WmVxBqBNKJ
Laatst gewijzigd door Franciscus op 20 okt 2017 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Likes
Berichten: 309
Juridisch actief: Nee

#3 , 20 okt 2017 16:47

Het ontbreken van het feit zal gewoon een vergissing zijn. Geef een belletje naar het nummer die op de brief staat en vraag uitleg.

Reclame

Terug naar “Andere”