Burenruzie

Frank
Topic Starter
Berichten: 21
Locatie: Dendermonde

Burenruzie

#1 , 15 okt 2017 20:25

Onze huurder, krijgt regelmatig Politiebezoek met een klacht over details te catalogeren onder muggenziften! Politie zelf verlaat na aanhoren verdediging zonder opstellen PV gezien banaliteit. Huurder is van Roemeense afkomst en vraagt mijn bemiddeling als verhuurder. Kan hiervoor door mij actie ondernomen? Heb hem reeds aangeraden contact te zoeken met vrederechter doch zou dit graag aan mij overlaten. Op 15 jaar verhuurtijd aan 3 verschillende huurders waren er steeds klachten (lees: pesterijen) door dezelfde persoon.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38583

#2 , 15 okt 2017 23:38

Als het niet de huurder was die politie belt maar een andere huurder.. dan zal uw Roemeense huurder zelf de zaak moeten inleiden bij de vrederechter.
Meldingen bij politie kan u wel samen met hem opvragen ( de nummers - soms een copie van het verslag).

Als de andere huurder ook iemand is waar u aan verhuurt deze al met een AS in kennis stellen dat u weet hebt van de zaak en er niet mee gediend bent... hangt ervan af hoever u wil gaan ... ontbinding van die huurder zijn contract.

Reclame

Terug naar “Andere”