Fout in database DIV - auto daardoor op naam van mijn man

Debrunnie
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Fout in database DIV - auto daardoor op naam van mijn man

#1 , 11 okt 2017 13:45

Ik kocht recent een auto. De verzekeraar kwam er achter dat mijn social security nummer in de database van de DIV gelinkt is aan ons vorige adres, waar wij al 15 jaar niet meer wonen. Deze dame heeft dan maar de auto op naam van mijn man gezet, want die stond wel met het correcte adres in de database. Daar ging ik niet mee akkoord.
Mijn man mailde met de DIV, en die zeggen dat er een overdracht moet gebeuren van de auto, met schriftelijk akkoord, recente huwelijksakte enzovoort. Waarom moeten wij lopen voor al die documenten terwijl de fout bij de DIV ligt?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12813

#2 , 11 okt 2017 13:49

Ik kocht recent een auto. De verzekeraar kwam er achter dat mijn social security nummer in de database van de DIV gelinkt is aan ons vorige adres, waar wij al 15 jaar niet meer wonen. Deze dame heeft dan maar de auto op naam van mijn man gezet, want die stond wel met het correcte adres in de database. Daar ging ik niet mee akkoord.
Mijn man mailde met de DIV, en die zeggen dat er een overdracht moet gebeuren van de auto, met schriftelijk akkoord, recente huwelijksakte enzovoort. Waarom moeten wij lopen voor al die documenten terwijl de fout bij de DIV ligt?
Omdat het anders zeer lang gaat duren voor het opgelost is.

U hebt zeker een punt he, maar puur praktisch zorgt meewerken voor het efficiëntste resultaat.

Franciscus
Berichten: 38583

#3 , 11 okt 2017 20:27

Fout ligt blijkbaar bij de makelaar ..... dus laat die probleem maar oplossen.

Reclame

Terug naar “Andere”