mag ik een ander centrum kiezen?

joyce83
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

mag ik een ander centrum kiezen?

#1 , 16 mar 2017 10:44

Ik moet psychische en medische testen opnieuw doen waar ik al voor geslaagd ben en ook het theoretische rijexamen en praktijk moet ik overdoen .
De theorie heb ik gedaan en geslaagd , ik krijg nu pas een afspraak vanaf juni voor mijn praktijk in het examencentrum
die mij is toegewezen . Dat wil zeggen dat ik nog maanden moet wachten en mijn rijbewijs zoveel langer kwijt ben dan mijn straf eigenlijk duurt . Mag ik andere examencentra opbellen om daar een afspraak te regelen?
Ik heb mijn rijbewijs nodig voor mijn werk.
Kan ik hier iets aan doen?
Alvast bedankt.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12828

#2 , 16 mar 2017 10:49

Het is overal zo hoor, iedereen wil nog snel examen doen voor ze de regels verstrengen.

joyce83
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 16 mar 2017 10:57

Ja dat denk ik ook wel maar er moet toch iets kunnen aan gedaan worden . Ik was mijn rijbewijs 3 maanden kwijt en dat gaan er nu 7 worden . Ik heb interim Job die verwachtte dat ik nu wel mijn rijbewijs terug zou hebben.

Reclame

LeenW
Berichten: 12828

#4 , 16 mar 2017 11:01

Dat staat daar los van. Als u uw examen faalt, had u ook geen rijbewijs gehad he.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#5 , 16 mar 2017 11:02

Je kan het proberen om al de examencentrums te bellen, er heeft misschien ergens iemand afgezegd.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

LeenW
Berichten: 12828

#6 , 16 mar 2017 11:06

Ja, het belangrijkste ben ik inderdaad nog vergeten te zeggen, je mag sinds een paar jaar vrij kiezen.

Terug naar “Andere”