Schriftvervalsing

Kroef
Topic Starter
Berichten: 9

Re: Schriftvervalsing

#16 , 22 dec 2016 16:20

Iemand..?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38583

#17 , 22 dec 2016 16:52

Als u mij een uurloon als advocaat zou betalen zou ik 24/7 bereikbaar zijn. 8_)
Hier werken alleen vrijwilligers.
Gezien dat u alle s 'van horen zeggen hebt' niets op papier kan u niets doen.
Wat uw vriendin mogelijk gehoord heeft is evenmin te bewijzen - dus voorlopig niet bruikbaar.
U hebt geen schrijven ontvangen maar was er een document van de post dat er een AS was aangekomen...dan bent u zeker dat er iets verstuurd is geweest maar door wie gaat u ook niet weten.
Brief zal al terug naar afzender zijn binnen de ik dacht 10 dagen.
Dus nu kan u ofwel vragen aan het bedrijf als u thuis bent de AS terug aan te bieden ofwel gewoon te wachten op enige reactie van bedrijf of op een uitnodiging van politie.
Gezien een advocaat meestal strafklacht neerlegt via de procureur des Konings kan het meerdere weken duren voor de politie de opdracht krijgt u uit te nodigen via de Salduz-procedure.
Tot dan is het wachten.
PS als ik tijd heb zal ik de Salduz 2 wel eens lezen maar zoals reeds gesteld zal vermoedelijk alleen meer rechten en aanwezigheid van advocaat zijn bij verdere verhoren.

Reclame

Terug naar “Andere”