Erotische cinema gesloten na jaren "gedoodgd" beleid?!

FreelancerIT
Topic Starter
Berichten: 1206

Re: Erotische cinema gesloten na jaren "gedoodgd" beleid?!

#16 , 23 dec 2016 16:47

Die cinema was er al in de jaren 1950. Herinner me dat we er eens voor geparkeerd stonden met de wagen toen we naar de zoo gingen. Was toen amper 8 jaar. Moet toen een onuitwisbare indruk op mij hebben nagelaten. :lol:
Ik ken het gevoel. :-)

Ik herrinner me nog steeds die andere cinema op de Keizerlei (Parijs als 'k me goed herrinner). Een dag nadat ik 18 was geworden ben ik daar toen uit nieuwsgierigheid binnengelopen.

Was een grote teleurstelling. ;-)

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
artemis
Berichten: 3294

#17 , 30 dec 2016 10:15

Er staat momenteel een artikel over de sluiting van deze zaak in de GVA online.

Oude Belg
Berichten: 3192

#18 , 30 dec 2016 10:59

Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Reclame

FreelancerIT
Topic Starter
Berichten: 1206

#19 , 30 dec 2016 15:08

Ja, dat van die hygiënische problemen hing al een paar dagen uit. Mensenhandel.... het is wel zo dat de zaak elke 1 à 2 weken andere meisjes liet dansen. Die dames reizen de hele wereld rond. Heb er zo 1 persoonlijk gekend. Is ook al verhoord geweest voor mensenhandel. Reden? Ze heeft een paar meisjes een lift ergens naar toe gegeven.

Franciscus
Berichten: 38603

#20 , 01 jan 2017 22:22

En dus ook vermoedelijk geen arbeidsvergunning voor die 'meisjes' .... en hopelijk zijn die niet minderjarig.
Zoals die uit 'het Keteltje'.
Plaatsen om weg te blijven.
Trouwens die buurt wordt door het prostitutieteam duchtig in het oog gehouden.

FreelancerIT
Topic Starter
Berichten: 1206

#21 , 02 jan 2017 00:16

Mijn kennis werkte altijd met een contract. Hoe het zit met de andere dames heb ik geen idee. Maar zoals gezegd, idd. een lokatie om van weg te blijven.

mava105
Berichten: 22271
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#22 , 02 jan 2017 09:25

Mijn kennis werkte altijd met een contract. .
Een contract van een werkgever is nog geen bewijs van verblijfsvergunning. Zo kan je een illegaal een contract geven om bij u te werken, maar daarom is hij nog niet legaal bezig.

FreelancerIT
Topic Starter
Berichten: 1206

#23 , 02 jan 2017 11:26

Ah, op die manier. Ik begrijp uw punt. ZIj verblijft al jaren wettelijk in België, compleet met Belgische identiteit. :-)

Terug naar “Andere”