Bedreigd

Kenny1
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Bedreigd

#1 , 20 nov 2016 19:11

Vorig jaar ben ik opgepakt met een jongen die drugs verhandelde, aangezien ik dit wist en niet mee in deze zaken zat wou ik me dan ook niet verdacht maken en heb ik verteld wat ze vroegen.
Nu krijg ik al sinds begin dit jaar mondeling bedreigingen naar mijn hoofd gegooid en soms ook via facebook..
Ik heb al deze bedreigingen opgeslagen door middel van screenshots zelfs berichten waar mensen in zeggen dat ik hem veraden heb, nu is mijn vraag of de politie hier iets aan kan doen? Als ik deze allemaal heb afgedrukt.
Want ik begin me benauwd te voelen en krijg bijna schrik om nog de deur uit te gaan... heb ik een mogelijkheid om stappen te ondernemen of kunnen ze pas iets doen als er echt iets gebeurt?
Alvast bedankt voor de hulp.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12840

#2 , 20 nov 2016 20:07

U had al sneller naar de politie moeten gaan, maar doe het dan alsnog. Leg officieel klacht neer voor deze bedreigingen. U staat dan veel sterker moest er iets gebeuren.

Reclame

Terug naar “Andere”